Zwroty

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi. Reklamację można wysłać Pocztą Polską. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.

Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrot produktu jest możliwy poprzez wysyłkę Pocztą Polską na adres reklamacyjny. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym - nieużywane, oryginalnie zapakowane (wyłącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).